Vragen? Bel ons op: 0342-712032

Klachten

Wij vinden het belangrijk wanneer u een wellness product huurt bij EasyBubbels u hier optimaal van kunt genieten. Om misverstanden rondom de verhuur te voorkomen vragen wij u altijd de algemene voorwaarde goed door te nemen.

Heeft u een probleem of een klacht over een product die u heeft gehuurd bij EasyBubbels? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij lossen dit probleem namelijk graag met u op! Ons streven is namelijk dat iedereen een onvergetelijk en ontspannend moment heeft met het gehuurde product.

Een klacht of probleem kunt u gemakkelijk melden via de mail. Om snel een passende oplossing te kunnen bieden vragen wij het volgende van u:
1. Vermeld duidelijk uw eigen gegevens met het factuurnummer;
2. Beschrijf de klacht zo uitgebreid mogelijk;
3. Stuur altijd meerdere foto’s of filmpjes mee. Wij krijgen dan namelijk een zo duidelijk mogelijk beeld van het betreffende probleem.

Extra klachten service
Wanneer wij gesloten zijn kan het toch nog voorkomen dat er iets mis is met uw gehuurde jacuzzi, bubbelbad, hottub of sauna. Voor degene die dringend hulp nodig hebben, hebben wij een speciaal noodnummer. Dit nummer kunt u op de huurovereenkomst terug vinden. U kunt dit nummer uitsluitend voor dringende noodgevallen gebruiken door in het weekend een bericht te sturen via whatsapp of de sms. Is er iets met het gehuurde product tijdens de openingstijden? Dan kunt u gewoon het reguliere nummer bellen of contact opnemen via ons service systeem zoals hierboven beschreven.

Wanneer u bij ons een probleem aangeeft streven wij ernaar om zo snel mogelijk te reageren en een passende oplossing te bieden.